Minden étterem egyedi tulajdonságokkal rendelkezik, egyedi hívórendszer elképzelés van a vezetők fejében, ezért nincs két egyforma hívórendszer kialakítás sem. Az alábbi cikkben igyekszünk segítséget nyújtani a megfelelő pincérhívó rendszer kiválasztásába és összeállításában.

Bátran kijelenthetjük, hogy a legtöbb étterem életében előbb-utóbb eljön az a pillanat, amikor megfordul a vezetők fejében, hogy jó lenne modernizálni, automatizálni néhány folyamatot. Ilyen terület a pincérhívás, felszolgáló irányítás, amiben hathatós segítséget nyújtottunk már számos étteremnek, szállodának. Az általunk forgalmazott pincérhívó rendszerek nagy előnye, hogy teljesen személyre szabott és az adott helyhez illeszkedő rendszert lehet kialakítani.

Legyen szó a vendégek általi pincérhívásról, vagy a konyha és a felszolgáló közötti kommunikációról, minden esetre tudunk költséghatékony megoldást nyújtani. 

A Vásárlói visszajelzésekből tudjuk, hogy néhány étterem ódzkodik attól, hogy a vendégek hívógombbal tudják hívni a felszolgálót, mert így a személyes kontaktus lecsökken. Ez téves értelmezése a pincérhívó rendszernek, hiszen a pincérhívó gomb csak egy plusz lehetőség, amit a vendég használhat, de ettől függetlenül a pincér bármikor odamehet az asztalhoz, ahogy tette azt a hívórendszer bevezetése előtt is. 

Hogyan működik egy alap pincérhívó rendszer?

Az asztalokra elhelyezünk egy-egy hívógombot, a felszolgálók kapnak egy karórát, ami előzetesen összeprogramoztunk a gombokkal.

  1. Megérkezik a vendég, helyet foglal az asztalnál és megnyomja a hívógombot.
  2. A pincér értesítést kap a karórájára az asztal számával és a hívás időpontjával együtt.

Több egyidejű hívás esetén a felszolgáló pontosan látja, hogy melyik mikor érkezett, így mindig ahhoz az asztalhoz tud menni, aki előbb jelzett.

Milyen funkciókra képes egy pincérhívó rendszer?

  • A legegyszerűbb felhasználási mód, amikor az asztalon lévő gombbal a vendég hívja a pincért, és minden pincér karóráján megjelenik a jelzés.
  • A karórák beállítás szerint területekre is oszthatók, így csak az adott felszolgálóhoz tartozó asztaloknál megnyomott gombra jelez az óra. 
  • Több funkciós gomboknál elkülöníthetők a funkciók. Például a hívás jelez minden pincér karóráján, de a fizetés gomb jelzése csak a fizető pincér óráján jelenik meg.
  • Többfunkciós hívógomb esetében a vendég is tudja törölni a hívást. Ha tévesnek bizonyult a hívás, a vendég csak megnyomja a törlés gombot és minden felszolgáló órájáról eltűnik a korábban küldött jelzés.
  • Az asztali hívások mellett a konyha is bevonható a rendszerbe. Csak helyezzen egy hívógombokat a konyhán is, ahonnan szintén tud jelzést küldeni a pincéreknek, ha elkészült egy rendelés.
  • A pincérhívó rendszer tetszőleges elemekkel bővíthető (akár utólag is). Lehet a rendszerben a karórák mellett pl. asztali kijelző is.

Hogyan válasszam ki a megfelelő pincérhívó rendszer?

A webáruházban kattintson a pincérhívó oldalra: https://www.nextiroda.hu/pincerhivo-rendszerek 

Ezt követően helyezze a kosarába a kiválasztott órákat, hívógombokat és a kiegészítőket. Ilyen kiegészítő lehet például a Retekess TD024 asztali menü tartós hívógomb tartó. Nagyon elegáns, praktikus és nem utolsó sorban elhelyezheti rajta a saját ajánlatát, vagy hirdetését ami végig a vendégek szeme előtt lesz. A hívógomb a csomagban található kétoldalas ragasztóval rögzíthető a menü tartóba.

A kosárra kattintva mindig követheti a pontos végösszeget, majd a pénztárban azonnal meg is rendelheti a hívórendszert. Amennyiben egyedi programozásra lenne szüksége, akkor azt a megjegyzés mezőben tudja jelezni felénk, amit díjmentesen elvégzünk.

Jelerősítőt az első vásárlás alkalmával csak akkor szoktunk javasolni, ha a gombok és a karórák távolsága nagyobb, mint 30-50m. A rendszer a legtöbb étteremben jelerősítő nélkül is jól működik. Jelerősítőt akkor érdemes beszerezni a rendszerhez, ha az első próbák alkalmával nem minden gombnyomáskor érkezett meg a hívás a karórára.

Szerepel a webáruházban néhány előre összeállított pincérhívó csomag is, ezek csak az egyszerűbb átláthatóság miatt lettek kialakítva, az áruk megegyezik a külön megvásárolható egységekével. Természetesen a pincérhívó csomagok is  szabadon bővíthetők további kiegészítőkkel.

Végezetül, ha nem találja a kérdésére a választ, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel segítünk a megfelelő pincérhívó rendszer összeállításában és akár azonnali megrendelésében is.

Ügyfélszolgálat elérhetősége: +36-30-566-7215