Menu
A Kosár tartalma

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK)

Nem, a rendelés leadásához nem szükséges regisztráció. Azonban javasoljuk, hogy végezze el a regisztrációt, mert így az oldalunkon is tudja követni a rendelése állapotát, pár gombnyomással új rendelést adhat le, valamint visszakeresheti korábbi rendeléseit. Csak a jelszóval kell több adatot megadni, mint a regisztráció nélküli vásárláskor.

Az ügyfélszolgálat telefonszáma: +36305667215 , az email címe: hello@nextiroda.hu .

Telefonon elérhetőek vagyunk minden hétköznap 8:00 - 17:00 között (de lehet, hogy később is felvesszük, érdemes megpróbálni :) )

Igen, hívjon minket és szükség esetén segítünk a választásban is, valamint rögzítjük a megrendelését. +36305667215

Amelyik terméknél azt a státuszt látja, hogy "Készleten" az valóban a saját raktárunkban található. Megrendelés esetén azonnal tudjuk küldeni, nem szükséges napokat várnia a beszerzésére.

A készleten lévő termékeket legkésőbb a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül postázzuk. A rendelések túlnyomó többségében a postázás még a rendelés napján megtörténik, amennyiben azt munkanapokon 11:00 óra előtt adja le. A kézbesítés várható ideje a választott szállítási módtól függ, erről bővebb tájékoztatást a Fizetési és szállítási információk oldalon talál.

Igen, bizonyos esetekben akkor is megrendelhető egy termék, ha épp nincs raktáron. Amennyiben egy termék oldalán aktív az előrendelés gomb, akkor arra tud megrendelést leadni. A kiválasztott termék mellett az "Elérhetőség" adatoknál tájékozódhat a beérkezés várható idejéről. Ezzel párhuzamosan email-ben is küldünk tájékoztatás a szállítás  várható dátumáról.

Az előrendelésben megrendelt terméket azon az áron fogja megkapni, ami a megrendelésben szerepel, még akkor is, ha közben emelkedett az ára. Viszont, ha csökkenne a termék ára, akkor Önnek is az olcsóbb áron fogjuk küldeni. 

  • Az előrendelést bármikor, indoklás nélkül lemondhatja.
  • Előre sem fontos fizetni, az átutalással is várhat addig amíg jelzünk, hogy újra készleten van az adott termék. Viszont, ha előre kifizeti, akkor a rendelés feldolgozási sorban előre fogjuk sorolni, így köszönve meg a belénk vetett bizalmat.

A kosárba helyezett termék nem jelenti annak lefoglalását, amennyiben alacsony a készlet és sokáig vár a megrendeléssel, akkor előfordulhat, hogy más megrendeli Ön elől. Amennyiben a kosárba helyezett terméket nem vásárolja meg a megadott időn belül, akkor a kosár tartalma automatikusan törlődik. Ez az idő körülbelül 3 óra.

A Next Irodatechnika webáruházban megjelenítjük a nettó, és az ÁFA-val növelt bruttó árakat is. Az átláthatóság kedvéért minden árat bruttó egész számra kerekítve láthat. A fizetendő végösszeg minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó ár.

Kuponkódot az aktuális promócióinkban való részvétellel szerethet. Erről értesülhet, ha feliratkozik a hírlevelünkre, meglátogatja Facebook oldalunkat, ezenkívül még a hirdetéseinkben is találkozhat kuponos ajánlatokkal.

A webáruházban jelenleg még nem elérhető a bankkártyával való fizetés. Ellenben, ha az utánvételes fizetést választja, akkor a kézbesítő futárnál lehetősége lesz bankkártyával is fizetni.

Igen, rendelését személyesen is átveheti Budapest X. kerület Kőbánya-Újhegyi átvételi pontunkon. Nem üzlet, kizárólag átvételi pont! Csak a webáruházban megrendelt termékek átvételére van lehetőség előre egyeztetett időpontban! További részleteket a rendelés feldolgozása után email-ben küldünk. Rugalmas átvétel, akár délutáni és hétvégi időpontban is.

Minden termékünket gyártói garanciával értékesítjük, ami alap esetben 1 év. Fogyasztók esetében a jótállás időtartama a vásárlás értékétől függ:

  • 10.000.- Ft - 100.000.- Ft értékhatár között 1év a jótállás
  • 100.000.-Ft - 250.000.- Ft értékhatár között 2 év a jótállás
  • 250.000.- Ft értékhatár felett pedig 3 év a jótállás időtartama

Fogyasztónak nem minősülő vásárló esetében (céges vásárlás, adószám megadásával) 1év a jótállás időtartama.

A garancia a termékhez mellékelt - kitöltött - jótállási jeggyel érvényesíthető. Azon termékek esetében amelyhez nem jár garancia levél a számlával érvényesíthető a jótállás.

Nem, amennyiben számlát kért a cége adatai megadásával (adószám is), akkor az Ön neve nem kerül a számlán feltüntetésre. A webáruház technikai tulajdonságai miatt a visszaigazoló email-ben a számlázási adatoknál szerepel a megrendelő neve is, ez félreértésre adhat okot. Céges számlára nem írunk magányszemély nevet!

Amennyiben nem érkezett meg a vásárlást visszaigazoló email 1 órán belül, akkor vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal. Előfordulhat, hogy hibásan adta meg az email címét, de az is lehetséges, hogy műszaki hiba miatt nem érkezett meg maga a rendelés sem.

Mielőtt hívna minket, kérjük ellenőrizze a Promóciók, Spam, vagy a Kéretlen mappát is a levelező rendszerében, ha itt megtalálja a rendelés visszaigazolását, akkor csak helyezze át a beérkezett üzenetek mappába és legközelebb már oda fogja megkapni.

Több ugyanolyan típusú termék vásárlásakor árajánlatot az hello@nextiroda.hu email címen kérhet. A kedvezmény mértéke függ a megvásárolni kívánt darabszámtól és az aktuális készlettől is.