Vezeték nélküli vendéghívó rendszerek, pincérhívó és ügyfélhívó széles választékban. Váltson Ön is 21. századi ügyfélhívásra egy hívórendszer használatával. Egyszerűbbé és nyugodtabbá teheti az ügyfelei várakozással telt idejét, de amikor ők kerülnek sorra azonnal kapnak róla értesítést. A hívórendszer használatával csökkentheti a felszolgálók, ügyintézők leterheltségét, mert nem kell a vendégeket keresni, vagy épp kiabálni utánuk, a hívókártyával azonnal értesítheti őket. Optimális esetben akár a munkaerőben is megtakarítást érhet el, mert a hívórendszer bevezetésével kevesebb alkalmazott is eltudja látni ugyanazokat a feladatokat, mint korábban több.
Ezeket a hívórendszereket elsősorban éttermi felhasználásra fejlesztették ki, de a tapasztalat azt mutatja, hogy a felhasználók többsége nem a vendéglátás területén használja. Hol lehet hasznos egy hívórendszer használta? Íme néhány példa, ahol bevált a vezeték nélküli hívórendszer alkalmazása:
- Éttermek
- Gyorséttermek, kifőzdék
- Lángosos, hamburgerező
- Pizzériák
- Üzemi étkezdék
- Önkiszolgáló étterem
- Büfékocsi (Food Truck)
- Kávézó
- Orvosi rendelő
- Állatorvosi rendelő
- Autó alkatrészbolt
- Gyártó és összeszerelő üzemek
- Kamion, teherautó rakodás irányítás
Természetesen a fenti iparágakon kívül még számtalan felhasználási helyen alkalmazzák az ügyfélhívó rendszereket.
Amennyiben az Ön üzletében is ügyfeleket szolgál ki, de nem azonnali az átvétel (rendelésre dolgoznak, vagy ügyfélszolgálatot üzemeltetnek), akkor érdemes megfontolnia egy hívórendszer bevezetését. Legyen akár hívókártyás rendszer, vagy fali kijelzős hívórendszer, biztos lehet benne, hogy megkönnyíti a munkát és magasabb szintre helyezi az üzletét is a vásárlók és ügyfelek szemében.