A vezeték nélküli ügyfélhívó rendszer elengedhetetlen kelléke a pontos és gyors ügyfélirányításnak. Számtalan szolgáltatói helyen használnak komplexebb, számítógép által vezérelt ügyfélirányító rendszereket, a NextCall és a Retekess rendszerek azonban ezektől eltérően működnek. A kompakt ügyfélhívó rendszerek bevezetéséhez nem szükséges nagy anyagi beruházás, nem kell az üzletet, ügyfélszolgálatot átalakítani.
A kompakt hívórendszerek egyik nagy előnye, hogy csak kivesszük a dobozból és akár azonnal használatba is vehetjük őket. Vezeték nélküli adatátvitelnek köszönhetően nem szükséges felesleges vezetékezés, szinte bármelyik szolgáltatóhely működésébe beilleszthető.
Kétféle ügyfélhívó rendszerrel találkozhat kínálatunkban
- Vezeték nélküli jelzőkártyás, vagy korongos rendszer
- Sorszámhívó rendszer, fali kijelzővel
A jelzőkártyás, vagy korongos kialakítású ügyfélhívó rendszer működése megegyezik, annyi különbséggel, hogy a korongos kialakítás praktikusabb és a korongokon van egy sorszám megjelenítésére alkalmas LED vagy LCD kijelző is.
A vezeték nélküli személyhívó rendszerű ügyfélhívó rendszer használatakor az ügyfél kap egy sorszámmal ellátott jelzőkészüléket, amit távolról lehet "megcsipogtatni". A vezeték nélküli hatótávolság modell függő, de akár az 1000m-t is elérheti (nyílt területen).
Ezzel szemben a sorszámhívó kijelzős ügyfélhívó rendszer csupán a következő ügyfél sorszámát képes megjeleníteni a hozzá párosított fali kijelzőn. A sorszámot egy különálló hívóbillentyűzeten lehet megadni, ami ezt követően megjeleníti azt a nagy fali kijelzőn. A kijelzők típustól függően többféle üzemmódban használhatók. Lehet teljesen néma módban használni, de hangjelzés, illetve sorszámbemondás (angol nyelven) is lehetséges velük. A sorszámhívó kijelző és billentyűzet is vezeték nélküli kapcsolaton kommunikál egymással, vezetékes összekötés nem szükséges hozzájuk.
Amennyiben kérdése lenne a megfelelő ügyfélhívó rendszer kiválasztásával kapcsolatban, keressen minket elérhetőségeinken, és készséggel segítünk kiválasztani, illetve összeállítani az Önnek ideális ügyfélhívó megoldást.