Megvásárolt, hibátlan termék visszaküldése
Nem tetszik a megvásárolt termék, vagy nem váltotta be a hozzá fűzött reményeit? Amennyiben magánszemélyként vásárolta, a kézhez vételtől számított 14 napon belül visszaküldheti nekünk.
A visszaküldött terméket az Ön igénye szerint:
- kicserélhetjük más típusra,
- az értékét teljesen levásárolhatja a webáruházunkban
- ,vagy kérhet teljes pénzvisszatérítést is.
Nálunk nincsenek kérdések, nincs kötözködés, ha nem nyerte el tetszését a megvásárolt termék, akkor azt visszaküldheti nekünk!
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A fogyasztó (adószámmal nem rendelkező magánszemély) a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy naptári napon belül visszatéríteni.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A fogyasztó a terméket az eladó által megadott budapesti raktárába köteles visszajuttatni. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a fogyasztó kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Garanciális, vagy garancia időn túli javítás
Amennyiben a megvásárolt termék meghibásodott, akkor azt jelezze felénk az elérhetőségeink bármelyikén és tájékoztatjuk a további teendőkről.
A termék beérkezését követően haladéktalanul megkezdjük a javítást, a szerviz folyamat állásáról tájékoztatást küldünk a megadott elérhetőségek valamelyikére.
Termék visszaküldés módja
Termék visszaküldési folyamat elindításához a fiókjába való bejelentkezést követően látogasson el a rendeléstörténet oldalra. Itt válassza ki azt a megrendelését, amin a visszaküldeni kívánt termék szerepel, majd nyomjon a visszaküldendő termék melletti piros/kék visszáru nyílra. Töltse ki a megadott mezőket, a küldés gomb megnyomásával véglegesítse a termék visszaküldését.
Ezt követően az ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk a visszaküldés lehetőségeiről.
A termék visszaküldés költsége a feladót terheli. Nem áll módunkban utánvéttel feladott csomagok átvételére. Amennyiben Ön jogosult pénz visszatérítésre, akkor azt minden esetben banki átutalással teljesítjük.